KNYGA, MOKANTI ATSISPIRTI POVEIKIUI, IR AIŠKINANTI, KAS NULEMIA MŪSŲ SPRENDIMUS.
Efektyvi komunikacija yra ta sritis, kuri nulemia sėkmę daugelyje verslo sričių. Jeigu norime įvaldyti šią sritį, itin svarbu suprasti, kokie įtakos faktoriai žmonių sąmonei yra lemtingi ir kaip juos tinkamai išnaudoti. Pasaulinio bestselerio Įtakos galia autorius, socialinės psichologijos meistras Robert B. Cialdini teigia, kad norint įtikinti svarbu ne tai, kas sakoma, bet tai, kokiame kontekste ir kokiomis aplinkybėmis žinia yra perduodama. Išmaniai ir nepretenzingai susiedamas mokslinius tyrimus su daugybe realaus gyvenimo pavyzdžių, autorius parašė solidžią knygą, kuri verta vietos ne jūsų lentynoje, o jūsų galvoje.
Ar žinote,
· kad žmogaus mąstymą galima pakeisti tik iš anksto pakeitus jo minčių eigą?
· kad kūrybingas dėmesio nukreipimas gali tinkamai paveikti auditoriją?
· kad efektyvios propagandos priemonės naudojamos ne tik reklamoje, bet ir karo metu?
· kaip padidinti žinutės efektyvumą, prieš išsiunčiant ją?
ŠI KNYGA – TAI UNIKALUS VADOVAS APIE MŪSŲ ELGESĮ, ĮPROČIUS IR BŪDUS ŠĮ ELGESĮ PROGNOZUOTI. SUŽINOSITE, NE TIK, KĄ SAKYTI, NORĖDAMI PADARYTI ĮTAKĄ, BET IR KADA TAI PASAKYTI. JŪSŲ RANKOSE – VISI SLAPTI ĮTAKOS GINKLAI. TAD PIRMYN!
KNYGA, MOKANTI ATSISPIRTI POVEIKIUI, IR AIŠKINANTI, KAS NULEMIA MŪSŲ SPRENDIMUS.
Efektyvi komunikacija yra ta sritis, kuri nulemia sėkmę daugelyje verslo sričių. Jeigu norime įvaldyti šią sritį, itin svarbu suprasti, kokie įtakos faktoriai žmonių sąmonei yra lemtingi ir kaip juos tinkamai išnaudoti. Pasaulinio bestselerio Įtakos galia autorius, socialinės psichologijos meistras Robert B. Cialdini teigia, kad norint įtikinti svarbu ne tai, kas sakoma, bet tai, kokiame kontekste ir kokiomis aplinkybėmis žinia yra perduodama. Išmaniai ir nepretenzingai susiedamas mokslinius tyrimus su daugybe realaus gyvenimo pavyzdžių, autorius parašė solidžią knygą, kuri verta vietos ne jūsų lentynoje, o jūsų galvoje.
Ar žinote,
· kad žmogaus mąstymą galima pakeisti tik iš anksto pakeitus jo minčių eigą?
· kad kūrybingas dėmesio nukreipimas gali tinkamai paveikti auditoriją?
· kad efektyvios propagandos priemonės naudojamos ne tik reklamoje, bet ir karo metu?
· kaip padidinti žinutės efektyvumą, prieš išsiunčiant ją?
ŠI KNYGA – TAI UNIKALUS VADOVAS APIE MŪSŲ ELGESĮ, ĮPROČIUS IR BŪDUS ŠĮ ELGESĮ PROGNOZUOTI. SUŽINOSITE, NE TIK, KĄ SAKYTI, NORĖDAMI PADARYTI ĮTAKĄ, BET IR KADA TAI PASAKYTI. JŪSŲ RANKOSE – VISI SLAPTI ĮTAKOS GINKLAI. TAD PIRMYN!
Atsiliepimai
Atsiliepimų nėra
3 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
Kainos garantija
Ženkliuku „Kainos garantija” pažymėtoms prekėms Knygos.lt garantuoja geriausią kainą. Jei identiška prekė kitoje internetinėje parduotuvėje kainuoja mažiau - kompensuojame kainų skirtumą. Kainos lyginamos su knygos.lt nurodytų parduotuvių sąrašu prekių kainomis. Knygos.lt įsipareigoja kompensuoti kainų skirtumą pirkėjui, kuris kreipėsi „Kainos garantijos” taisyklėse nurodytomis sąlygomis. Sužinoti daugiau
Elektroninė knyga
22,39 €
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Atsiliepimai